2015. október 7., szerda

2. Season // 26/2. Ch.

Sziasztok lányok!
Meghoztam nektek a 26. fejezet második részét. Ez is Harry szemszög, ahogy feltehetően a harmincadik, vagyis évadzáró fejezetig így is marad. Aztán kitudja... :)
Ezt a részt is közösen írtuk, igyekeztünk a tőlünk telhető legegyformábban (ilyen szó nincs is...) fogalmazni a nyilvánvaló különbségek ellenére is..... na meg hogy a lehető legkevésbé egyeztek az ötleteink és a gondolataink ezzel a baba-témával kapcsolatban..
Azért remélem hogy tetszeni fog, és ismét megajándékoztok minket pár kommenttel.
Jó olvasást. B. xx


Harry szemszöge:

"- Terhes vagyok. Terhes vagyok. Terhes vagyok. Terhes vagyok........."

Újra és újra hallottam a hangját a fejemben ahogy a bokszzsákot ütöttem ahol csak értem.
Egy gyerek? Egy kibaszott gyerek? Mégis kitől? Lehetetlen, hogy tőlem...de ki mástól? Hogy történt? Már lassan egy hónapja nem láttam, és isten tudja mikor dugtam meg utoljára.
Gyerekem lesz.. Egy gyerek. Kinek kell egy gyerek? Nem áll készen rá egyikünk sem és basszameg, alig ismerem ezt a lányt. Hogy lehetek ennyire szerencsétlen? Miért én? A fasznak se kell egy gyerek ennyi szar közepén.

Ha Jade tényleg terhes akkor miért bánik vele Craig ilyen durván? Ennyire szörnyeteg még ő sem lehet. Mert akármennyire is a gyerek ellen vagyok, nem kéne Jadet kikötöznie és ki tudja mit csinálni vele. Mert a hülye gyerek miatt akár Jade is nagyobb veszélybe kerülhet.

Totálisan tehetetlen vagyok. Egyetlen egy kibaszott videót hagyott a számomra. Egy darab 20 másodperces videót. Szánalmasnak érzem magam. Beszélnem kell Jade-el. Amint lehetséges, ki kell hoznom őt onnan, hogy megbeszéljük ezt az egész szarságot. Aztán persze megyek és megölöm Craiget. Igen, már meg is van a tervem. Odamegyek, kihozom Jadet, mint valami hős, aztán fogom magam, visszamegyek és egy kurva késsel lassacskán levágom először a végtagjait, aztán kitépem a szívét. Hm, egész jól hangzik. Miért nem ilyen egyszerű a valóságban is?

Még vagy másfél órán keresztül voltam lent a teremben, hogy levezessem a feszültséget, de nem nagyon sikerült, ugyanis amint felmentem a többiekhez, elkapott az ideg és földhöz vágtam egy vázát, ami az asztalunkon volt. A többiek tudták, mennyire feszült vagyok, ezért nem is szóltak, amikor az üveg szilánkokra tört a padlón. Kirohanásomat azonnal megbántam, amikor megláttam, hogy Lux és Lou is a kanapén ülnek. Fogalmam sem volt róla, hogy ők is itt lesznek a mai gyűlésen. Lou érzelemmentes arccal nézett rám, miközben a kezében tartotta az ijedt lányát.
- Ne haragudj, Lou.. Nem akartam megijeszteni Luxot, nem tudtam, hogy itt lesztek - sóhajtotta a hajamba túrva.
- Azt magyarázd meg nekem Harry, hogy mégis miért most kell megtudnom, hogy az unokahúgomat ismét elvitték? - sziszegett Lou. Őszintén kiment a fejemből, hogy neki is szólni kell, gondolom a srácok is inkább Jade és Eleanor megmentésén foglalkoztak, mintsem közöljék Lou-val a dolgokat.
- Ne haragudj, kiment a fejemből..
- Kiment a fejedből? Komolyan? Te meg vagy huzatva? Hogy mehetett ki a fejedből? - kiáltott rám, majd viszonylag moderálta magát, mert Lux nyugtalankodni kezdett.
- Felesleges kiabálnod, Lou. Megtörtént és kész - válaszoltam. - Elhiheted, hogy kurva sok szarság folyik most körülöttünk, hogy nem az volt az első kibaszott gondolatom, hogy elmondjam neked.
- Velem te így nem beszélsz, megértetted?
- Lou, légyszíves fogd be - mondtam, miközben dörzsölgettem a halántékom. - Ennél még nagyobb gondunk is van.
- Jade terhes - szólt közbe Niall. Lounak elállt a lélegzete. Megállt a keze Lux hátán, mire lánya értetlenül nézett rá.
- Hogy micsoda? - kérdezett vissza vékony hangon. - Mióta?
- Ha jól számoltuk, akkor nagyjából 2 hónapja - válaszolta Liam.
- És Craig fogva tartja? Ez normális? Terhes nő van a kezei között. Ez nem játék! Meglátom azt a szörnyeteget és megölöm - idegesedett fel Lou. Húha, ennyire még sosem láttam kiakadni. Még akkor sem, amikor megtudta, hogy az unokahúgával járok. Pedig akkor kiakadt rendesen.
- Nem tudjuk pontosan, hogy foglalkozik-e a babával.. De szerintünk igen, mert a videón amit küldött, Jade-en alig van egy-két karcolás, szóval fizikailag valószínűleg nem bántja. Csak lelkileg tartja terrorban, erre következtettünk - mondta ki nehezen Louis.
- De ha az a féreg küldött videóüzenetet... Azonnal látni akarom! Mutassátok meg - követelte Lou.
- Lou, nem hiszem, hogy... - próbálta volna elcsitítani Niall, de Lou nem hagyta annyiban.
- Követelem, hogy mutassátok meg! Most azonnal.
- De Lux... - Liam is próbálta megkímélni a videó tartalmától. Szerintünk Lou nincs felkészülve arra, amit látni akar. Én sem tudtam megemészteni a látottakat, Lou pedig pláne nem fogja tudni.
- Valaki vigye fel - tette le a földre lányát, majd körbenézett, jelentkezőket keresve. Mindegyik srác rám nézett egyfajta engedélyként. Lou is engem nézett, szinte könyörögve.
- Legyen - sóhajtottam végül, mire Lou kifújta az eddig benntartott levegőt, Niall pedig készségesen a kezébe kapta a kislányt, hogy felvigye az emeletre és lefoglalja a figyelmét, amíg édesanyja valószínűleg élete egyik legmegrázóbb pillanatát éli majd át. - Kösd rá a telefonomat a tv-re - szóltam Liamnek, hogy mindannyian újra végig tudjuk nézni a szörnyű videót.
- Igenis - bólintott Liam, majd miután a kezébe adtam a készüléket, rá is csatlakoztatta, és pillanatokon belül elindult a videó.

Egész végig figyeltem Lou arcát, mert inkább azt néztem, mint újra szenvedni látni Jadet.
Harry...
Képtelen voltam újra odanézni, és azt is nehéz volt megállnom, hogy ne fordítsam oda a fejem, hogy lássam a gyönyörű, ámbár fájdalmakkal teli arcát. Kettős érzelmeim voltak.
Gyerünk hercegnő. Mondd csak el miért készül ez a videó..
Majdnem elhánytam magam, amikor meghallottam a hangját. Undorító volt. És legszívesebben elvágtam volna a torkát, amiért becézgette Jadet, mintha a tulajdona lenne. Pedig ez nem így van. Jade, és az a kibaszott baba is az enyém.
Lou arckifejezése eltorzult. Megértettem. Borzalmas volt mindkettőnknek így látni Jade-et. Lou arcán könnycseppek potyogtak le, meg sem próbálta takarni, hogy sír. Aztán a videó elérkezett a végszóhoz, nekem pedig muszáj volt odanéznem utoljára.
Terhes vagyok...
Jade kínkeservesen ejtette ki ezeket a szavakat a száján, miközben pontosan a kamerába nézett. Így még nagyobb hatást keltett a kijelentésével. Még egyszer megremegett a szája, majd fejét a másik irányba fordította és a videónak vége lett.

- Ez nem lehet igaz - tört ki Lou zokogva. A hozzá legközelebb lévő bandatag, aki most Liam volt, szorosan átölelte, és hagyta, hogy könnyeivel átáztassa a pólóját. - Ez egyszerűen nem lehet igaz...
- Ssshhh, nyugalom - motyogta Liam.
- Még csak nemrég kaptam vissza... És most megint elvesztettem - mondogatta Lou szaggatottan, mivel a sírástól alig kapott levegőt.
- Sajnálom, Lou, az én hibám - hajtottam le a fejem, mire Lou azonnal felkapta a fejét Liam válláról.
- Na ne kezdj el nekem mártírkodni - szipogott.
- Ha nem ismerkedik meg velem, akkor sosem történtek volna meg vele ezek a szörnyűségek.. - folytattam. - Annyiszor ellöktem már magamtól, de ő mindig visszajött hozzám.
- Mert szeret téged - mondta Lou. - Szüksége van rád, ahogy neked is szükséged van őrá.
- Nem érdemlem meg... - sóhajtottam.
- Már hogyne érdemelnéd meg? Jade a lehető legjobb hatással van rád. Ezt mindenki megérdemli. Ő a fényed ebben a hatalmas sötétségben.
Hogy mennyire igaza volt Lounak.. Jade volt a fényem. Nélküle olyan semmilyennek éreztem magam, csak erre nem jöttem idáig.
- Igazad lehet.. - mondtam halkan, ugyanis mindig is gondjaim voltak azzal, hogy beismerjem, ha másnak volt igaza és nem nekem.
- Nem lehet, hanem biztos - törölte le az utolsó könnycseppet a szeme sarkából. - De most inkább kérdeznék valamit.
- Hm?
- Hogy állsz hozzá ehhez a baba-ügyhöz? - Kérdése annyira nem lepett meg. Tudtam, hogy valaki valamikor meg fogja kérdezni, viszont válaszolni már nem tudtam.
- Nem tudom..
- Dehogynem tudod - noszogatott Lou. - Akarod vagy nem?
- A francba Lou, dehogy akarom. Ez a kurva gyerek nem is jöhetett volna rosszabbkor, pláne hogy sosem akartam, egyet sem. Gyűlölöm a gyerekeket, és ezt te is pontosan tudod - morogtam. Nem akartam megbántani, de muszáj voltam a tudtára adni, hogy fogja már be.
A pokolba az egésszel.

***

Egész éjjel félálomban forgolódtam. A gondolataim nem hagytak nyugodni, minden csak a baba és Jade körül forgott. Egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy mégis melyik út lenne a legegyszerűbb. Megtartani a babát vagy nem tartani? Tudtam, hogy Jade legnagyobb álma volt egy gyerek, esküvővel meg a többi szarral. Ha ő meg akarja tartani, akkor tessék csak, csinálja egyedül, mert az szent biztos hogy én ebben nem veszek részt. Abban bízok, hogy pár napon belül megtaláljuk Eleanorral együtt.
Eleanor...  Az volt az egyetlen gond, hogy róla tényleg lófaszt sem tudtunk. Láttam Louis arcán, hogy már teljesen elvesztette a reményt. Mindig csak Jade-ről kapunk híreket és ő ebbe beleőrül. Jelenleg nem szívesen cserélnék vele, akármennyire is tehetetlen vagyok én is. Legalább Jade felé vannak nyomok.. Az Eleanor felé vezető egyetlen nyom pedig Jade volt. Illetve Craig.
Hajnalban nem bírtam tovább és átmentem a fürdőbe. Beálltam a zuhany alá és nem csináltam mást, csak engedtem magamra a vizet. A hajam az arcomba esett, míg a kezemmel a falnak támaszkodva próbáltam lenyugtatni magam. Az oldalamon lévő seb felszakadt, így pirosasra színezve a vizet a lábaimnál.
- Basszameg - mormogtam, majd inkább kiszálltam a víz alól, elzárva azt. A hajamat csak összeráztam és hátratoltam a homlokomból, majd újrakötöttem a vágást.
Mire megtörölközve visszasétáltam a szobába a telefonom hangosan csörögve feküdt a fotelban, pont ahová dobtam. Ránéztem, de mivel a szám ismeretlen volt számomra, nem vettem fel. Craig sosem szokott keresni, így ez eszembe sem jutott, mint lehetőség. Egyszerűen csak hagytam. Kivettem a fiókomból egy tiszta alsót és a százkettő ugyanolyan, fekete póló egyikét, majd félig felöltözve visszamentem a fürdőbe, hogy megkeressem a levetett edző nadrágomat.
A telefon végre elhallgatott, de mielőtt sóhajthattam volna, újrakezdte. Magamra rángattam a nadrágot, majd magamban szitkozódva fordultam vissza a fotelhez.
- Tessék! - csattantam. Ki a fasz keres reggel negyed hatkor?
- Harry... - A hang halk volt, óvatos suttogás, de pontosan tudtam kihez tartozik.
- Jade? - A kurva életbe.

6 megjegyzés:

  1. Harry:'DDDDD "fasznak se kell gyerek" ...nekem ez a gyerek téma semleges. Nem zavarna ha megszületne ,de szerintem korai:// lehet ha megszületne akkor Harry megváltozna és én ezt nemakarom:DD viszont ha Jade elvetél akkor meg kész idegroncs lesz:D az viszont, hogy Harry mondta, hogy "akkor egyedül neveli fel" azért ez durva volt:( Én jobban erdeklodom a gyerek irant mint Harry:'DDD döntsétek el ti Lányok h mi legyen:) siessetek a kovetkezovel!!!:*♥♥

    Utoirat: Jade szabaduljon mar ki:D

    Niki xx

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Újra itt agyok ahogy igértem. Háát a rész fenomenáis lett! Valahogy éreztem, hogy Harry nem fog örülni a babának, ártana a rosszfiús imidzsének :) Na de mostmár igazá megmenthetnék Jade-t és El-t, mert ezt nem lehet bírni :) És és és és itt abbahagyni??! Ezt ugye nem gondoltátok komolyan? :D Na ennyi lettem volna.:)
    Üdv Orsi :)

    VálaszTörlés
  3. Lányok nagyon nagyon jó lett :) csak így tovább!!!:*

    VálaszTörlés
  4. Nagxon jók vagytok! Így tovább gyorsan kövit!!❤❤

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett.:) Kicsit meglepett Harry reakciója a gyerek témára. Szerintem is kicsit korai a gyerek. Várom a kövi részt. Nagyon jól irtok. :D
    U.i.: szadaduljon már ki Jade :3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett.:) Kicsit meglepett Harry reakciója a gyerek témára. Szerintem is kicsit korai a gyerek. Várom a kövi részt. Nagyon jól irtok. :D
    U.i.: szadaduljon már ki Jade :3

    VálaszTörlés